Saturday, October 31, 2009




Special Agent Strahm is dead, and Detective Hoffman has emerged as the unchallenged successor to Jigsaw's legacy. However, when the FBI draws closer to Hoffman, he is forced to set a game into motion...( read more read more... ), and Jigsaw's grand scheme is finally understood.
Read rest of entry

Perasmian




Upacara pembukaan blog ini diadakan di Sek. Ren. Bukit Tinggi pada tarikh 31.10.2009 pada jam 1400pm yang di rasmikan oleh guru besar sekolah terbabit.Maka di ambil nya gunting untuk memotong reben yang terbentang dihadapab beliau.Dengan tidak sengajanya pekara yang kurang enak berlaku.Gunting yang hendak digunakan untuk memotong reben tadi agak tumpul sedikit menyebabkan program perasmian tergendala sebentar.Maka dengan tidak membuang masa Pen.Kanan sekolah terbabit segera berlari mendapatkan gunting bagi mengelakan masa terbuang dengan begitu sahaja.Beliau berlari kesana-kemari bagi mencari gunting.Usaha gigih beliau akhirnya beroleh untung apabila terserempak dengan tukang kebun yang pada ketika itu sedang men'otter' poko bunga.Tukang Kebun terbabit tanpa segan silu meminjamkan gunting bagi menyelamatkan keadaan yang agak kelam kabut.Makan dengan pantasnya Pen.Kanan berlari mendapatkan guru besar.Guru besar dengan megahnya memegang gunting yg tidak brapa kecil itu lalu berlakulah adegan memilukan hati pabila reben digunting.Orang ramai menangis teresak-esak kerana sedih..Lalu Guru besar pon mengucapkan kata-kata semangat bagi memulihkan keadaan.Kata-kata yang diucapkan oleh beliau amat bermakna untuk peringatan kita semua.Ucapan beliau adalah seperti berikut " dengan ini saya merasmikan pembukaan blog Huencomondo.Semoga terus sukses dan maju kehadapan".Setelah ucapan itu diucapkan dan keadaan beransur pulih maka para pelajar dan ibu bapa sekalian pon berangkat pulang kerumah masing-masing.Sekian sudah cerita disebalik upacara pembukaan blog ini..
Read rest of entry
 

About Me

My photo
Greeting Human... I call you unworthy of the body you possess, of the life that you've been given. Can you imagine what it feels like to have someone sit you down and tell you that you're dying? The gravity of that, hmm? Then the clock's ticking for you. In a split second your awe is cracked open. You look at things differently - smell things differently. You savor everything be it a glass of water or a walk in the park. But most people have the luxury of not knowing when that clock's going to go off. And the irony of it is that that keeps them from really living their life. It keeps them drinking that glass of water but never really tasting it. How much blood will you shed to stay alive? Live or die, make your choice.

Followers